SZERVIZ ASSZISZTENS
Feladatok:
Bejövő telefonhívások kezelése,Számlázás, pénztár kezelés
Szerviz ügyfelekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon, e-mail-ben
Szervizzel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
Ügyfél adatbázis karbantartása, nyilvántartások vezetése
Folyamatos együttműködés a munkafelvevőkkel, illetve az egyéb társterületekkel
Elvárások:
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekPontos, precíz munkavégzés elkötelezettek a szakma iránt,
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontú beállítottság
Terhelhetőség, magas stressz tűrő képesség
Együttműködő, motivált, megbízható személyiség
Amit kínálunk:
stabil cégcsoport biztonságaProfesszionális, támogató csapat
Alkalmazotti munkaviszony
Folyamatos fejlődési lehetőség
Nettó 260 000 Ft munkabér
Előnyt jelent:
Jászberényi lakhelyHasonló területen szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kérjük, hogy jelentkezését fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével küldje el részünkre [email protected]e-mail címre